Mnohí z nás videli film Kuriér, kde hlavná myšlienka je, že kuriér doručí zásielku adresátovi, za každú cenu.
Toto však neplatí pre Packetu. Od 22.01.2025 zásielka bola registrovaná už 22.01.2025 u nespoľahlivo partnera https://centralshopping.sk/obchody/3-billa
KVETY Sandy creative s.r.o.
Prevádzka, Americká trieda 19, 040 13 Košice
Zodpovedný vedúci: Ing. Iveta Kijevská
Kontakt: +421 903 712 932
Partner zásielku od kuriéra prijal dňa 22.01.2025, pričom vedel, že týždeň bude zavretý, snaha zarábať znovu išla nad etiku a úctu k zákazníkovi.
Uvedenú skutočnosť som včas reklamoval, písomné, telefonicky a výsledok je taký, že ani po 8 dňoch zásielka nie je doručená už na nové miesto.
Kontaktujete pomoc, tam je hlúpa AI Paula desať ráz jej musíte opakovať čo chcete. Vôbec Vás nepočúva.
Nakoniec, ak máte šťastie, tak Vás prepojí na operátora. Ale tam to končí. Operátor nemá žiadne právomoci problém riešiť. Vola som 4 krát, podal so písomnú sťažnosť a žiadna zmena.
Kuriér nevie kde je zásielka, veď načo on už zaplatené má. Som odhodlaný písať do TEMU aby si vybrali aj iného kuriéra, ktorý je seriózny a je skutočne kuriérom a nie iba mešcom na peniaze zákazníkov.
Našťastie kuriérov je viac a človek má voľbu.
Obrazová príloha
Solárium, kde som zásielku presmeroval je seriózny partner na rozdiel od https://centralshopping.sk/obchody/3-billa
KVETY Sandy creative s.r.o.
Prevádzka, Americká trieda 19, 040 13 Košice
Zodpovedný vedúci: Ing. Iveta Kijevská
Kontakt: +421 903 712 932
23.1.-28.1. 2025 mame obchodnú prevádzku zatvorenú.
Otváracie hodiny:
Pondelok -Piatok: 9:00 – 13:00 14:00 – 18:00
Sobota: 9:00 – 14:00
Nedeľa: Zatvorené
Prejsť na webstránky Sandy Creative
Výdajne miesto Packeta (Zasielkovna.sk)
Nový majitelia vniesli do firmy aroganciu k zákazníkom. Nefunkčné služby, nefunkčné reklamačné stredisko a vrcholom je hlúpa AI Paula
https://www.packeta.sk/blog/packeta-meni-vlastnicku-strukturu
Našiel som vysvetlenie ako dobrá služba po zmene majiteľa so otočila chrbtom k zákazníkom a má novú firemné politiku Zobrať peniaze a neposkytnúť službu. Potreby zákazníka sú až na poslednom mieste, žiaľ.
Celá debata | RSS tejto debaty